2014. június 8., vasárnap

Utolsó Ölelés!

 " A barátságod nekem mindennél fontosabb, tudom vannak dolgok melyekben nem értünk egyet, ám még is a barátomnak tartalak, s remélem te is engem. "
                                                                                                              / Barátomnak, ha lenne /

 Szerelmes voltam, persze ez semmit sem jelentet, ő csodaszép, nekem meg egy átlagos külső jutott, az esélyt ez végleg elvéve.
 Már nem siránkozok, élvezem a tavasz hűs fuvallatát és számolom a ketyegő perceket.
 Nehéz, soha nem mondtam neki, de sosem kérdezte és így sose lettünk még barátok sem. Kínos, nem csak a csend, az elveszett méhecskék és a messzire szállt madarak zajának hiánya, a kín abból adódik, hogy pár lépés, pár háznyi távolság és csak annyit kellenék kimondanom, -Szeretlek, meg e próbálhatnánk.
 Igaz a gondolatok könnyebbek és ugyanakkor gyötrelmesebbek, mert az elme nem enged el dolgokat, ragaszkodik és ennek hatására az egyén kínlódik.
 Szenved, de sajátos átok, gátlás vagy az ördög tudja, ha a tettek nem következnek be, a fájdalom és a kudarc malomkövekként nehezedik a lélekre, és idővel legyőzi az ember és jöhet a pszichiátria.
 Nos ezzel nekem nem igen lesz gondom, mint mondtam az óra ketyeg és nincs isten aki azt mondja ELÉG!
 Pörög minden és az agy is, mikor a kapucsengő megszólalva felállásra késztetve a hang forrása felé lépdeltem.
 A pad hátramaradt amin eddig merengtem és nem törődve a füstölgő nagyváros fekete kígyónyelveivel a kapuhoz léptem.
-Szia! köszönt előre, a lány volt és szomorkásan rám mosolygott. A bőre csodásan sima, vörös tincsi és kicsiny szeplői egyből elvarázsoltak.
 Nem tudtam, hogy nyitottam-e a kaput és azt sem, hogy a motyogásom értelmes szavak e voltak. Ám az biztos, egymást átölelve éreztük szíveink dobbanását, a pillanat megnyúlt és beteljesedést éreztem... Valahol belül tudtam ez az amit utoljára érzek, az óra jelzett, innen már nem létezett túlélés...



A villanás elviselhetetlen fényességgel következett be, mindent, még a napot is elhomályosította. A pusztító hullám a gondolatnál is sebesebben száguldott, s ami az útjába került lángolva porladt el.
 Nukleáris tűz volt, az idő megtelt és a túlcsorduló pohárból a halál tódult a világra.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Dögvész! / tört verzió /