2016. január 12., kedd

Tovább

Azt mondják, az embernek nincs joga az önbíráskodáshoz. -Nem tudom, kinek milyen joga van, de egy biztos a vér, vért követel! -Tudom kik voltak, tudom hol vannak és még a kötelességem sem érdekel, mert mikor mindent, mindenkit és itt a MINDENKIN van a hangsúly elveszítesz , már nem maradnak érzések benned, csak egy, a bosszúvágy! 


Egy szemtelen pillanatig azt hittem sikerült, megúsztam a magyarázkodást, ám a céges katonák makacsnak tűntek és a füstölgő szélmalom árnyékába, intettek, szállja ki a telepjáróból.
 Akadtak lehetőségek, első mindjárt, hogy gázt adok és viszlát ellenőrzőpont, ám ezt már csak azért sem kockáztattam meg, mert, talán túl közel, egy páncélautó várakozott, nem véletlen, gépágyújának a csöve az ellenőrzőponthoz érkező felé irányítva.
 Szóval az első verzió ahogy született, úgy ment is a süllyesztőbe, így fancsali pofát vágva kiszálltam a homályosodó délutánba, csak, hogy jobban halljam a lángoló szélmalom haláltusáját.
- Tehát mi célja a külső zónába. firtatta az őrmester, már mint a céges rangskálát összehasonlítva a haderőjéhez, természetesen, nem is őrmester volt a megnevezése, hanem: Vezető.
-Orvosi ellátást nyújtok a rászorultaknak. hazudtam rezzenéstelenül. Jól tudva a zónába tomboló járvány áldozatain, csak egy golyó a fejbe megoldással lehet segíteni, ez a felettébb agresszív Ebola variánsnak, ugyanis nincs hivatalosan ellenszéruma.
-Ön orvos?! vonta össze szemöldökét a katona, már csak azért is, mert irataim szerint a világkormány légierőjének százados vagyok. Persze ez ma már nem útlevél, hiszen mióta a cégek átvették az uralmat, a világkormány hatáskörét egyre faragják, miként fegyvereserejének létszámát, mozgását.
-Á, dehogy...mosolyodtam el, az embernek az életbemaradáshoz manapság, jó színésznek kell lenni. Pláne úgy, ha leellenőrzi az adataim, megtudja szökésbe vagyok.
...tudja van a ZÖLD KERESZT, ott vállaltam önkéntességet. Nézze meg a csomagteret, gyógyszer, kötszer és ami kellhet, mindent viszek.
-Százados, maga katona, tudni a kell, sok esélyük ott nincs, és ha a falon is túllép, nincs visszajövetel!
-Valamit tenni kell, a járványnak nem áll gátat egy tízméteres fal, vagy tévedek? mutattam a lényegre, ami csak részigazság volt, de ezt kellet játszanom, egy pillanatra az öt kilométerre magasodó fal fel tekintettem, melynek tetején mozgásérzékelős gépfegyverek fürkészték a felperzselt területet, visszatérni valóba, nem igen lehetett.
-Maga tudja. enyhült meg a vezető, talán egy szánalmas de jóindulatú bolondnak tartván.
-Remélem. mosolyodtam el, miközben visszakaptam íratom és jelzésére beülhettem a járművembe. -Az ellenőrzési pont ideglenes lehetett, nem is értettem, miért nem elég a kapunál leigazolnia magát az embernek, bár azt sem értettem, miért gyulladt ki a már vitorláit vesztett szélmalom.
-Őrmester, mi történt itt? mutattam a pusztuló épületre, még időbe, mert a katona társai felé indult akik elkezdtek akadályokat felállítani, úgy tűnt gond van.
- A vezető visszanézett, majd az égő épületre és csak legyintve ennyit mondott: -A lázadok.
 Na a magam részéről nem firtattam tovább, indítottam és telepjárom meglódult a fal irányába, a páncélautó csöve, kíváncsi követett, miközben a visszapillantóból láttam, egy újabb katonai teherautó érkezett és sorra ugranak le a MIDEKO Corp fegyveresei.
 Nem lőttek rám, és a repedezett aszfaltcsíkon komótosan haladva, csak egyet tudtam, valami nagy nemszeretem dolog lehet, ha a fal és az első város közötti területen ellenőrzőhelyet telepíteni. -Töprenghettem volna, de még ott volt a kapu, amely kiutat jelenthet a halálba, de mivel más lehetőségem nem volt, hogy eljussak a lázadok vélt, egyik táborához, be kellet vállalnom. -S a lázadók(?) nem voltak ők szuper katonák, csupán sok különálló sejtként működő csoport, melyeknek céljuk, minél több borsot törni a cégek orra alá. Nos itt léptek túl egy határt, és ezért zúdult bizonyos területekre e mutáns Ebola és ki tudja, melyik cég, éppen milyen fegyverrel védi territóriumát, miközben a nyersanyaglelőhelyekért, még egymás ellen is ádáz harcot folytatnak. Igaz, erre jött létre a világkormány és a fegyvereserői, ám mert pénz nélkül egy kormány sem tud rendesen funkcionálni, a VK tulajdonképpen szintén egy zsoldos szervezetként müködött, aki leginkább dotálta, annak az igazát hangoztatta, nem egyszer fegyverrel is.
 Ez volt a világ, ez volt a világunk 2120-ba. S hogy minek is igyekszek egy külső területen működő ellenálló csoporthoz(?) a dolog egyszerű, leszámolni velük!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Dögvész! / tört verzió /