2014. október 23., csütörtök

2025 - Áttekintés


Ironikus, hogy az Apollo programot követőn a Hold elfelejtődött. Senkit nem érdekel, és a Marsról beszélnek, mikor itt van az orrunk előtt egy égi objektum, ahol bőven van mit bányászni és viszonylag nincs messze... beszéltek ufókról és minden ijesztő dologról a Hold miért is tabu. Ám valójába nem tabu, már onnan irányítja a Föld valódi ura/urai a történéseket, messze az Ebolától, távol a nukleáris pusztulás lehetséges árnyékától...

 Tisztába voltam, mikor az Ebola eljutott Európába csak fintorodtam, tudtam, hogy így lesz, s bár szívem szerint beolvastam volna azoknak, kik kamu dolognak tekintették a járványt, nem tettem. Egyrészt néhányat már elvitt a vérzéses-láz, másrészt ez volt a cél, a népesség manipulálása negatív irányba, s mert egy bizonyos szervezet részese voltam, örültem, hogy tudtam miként éljem túl.
 Persze láttam ahogy államok omlanak össze és tombolni kezdett az anarchia. S azt is, hogy a hadsereg segítségével miként alakultak ki a egészségügyi irányítású állami diktatúrák. Ám ez még csak a kezdett volt és "vezetőink" a Holdról fokozatosan sürgették a káosz mind nagyobb elterjedését, mert a mutáción átesett ebola T vírus, amit szintén kutatóink eredménye, még csak milliókat pusztítót és a regionális háborúk sem hozták a várt eredményeket...
 Savas eső eset, és csak reméltem mielőbb eláll, mert fellázadva megbízóim ellen, a zárt Oslo védelmét belűről megbomlasztani kívánó volt kollégám nyomába, meg kell majd ölnöm! Az élet már csak ilyen, dönteni kell, mi a jó és mi a rossz, miközben azt is tudom ezzel a halálos ítéletem  már alá van írva...



Remélünk istenbe, remélünk gyógyírbe, de valójába nincs csodaszer, nem azért alkottuk meg a halált, hogy C-vitaminnal legyőzhető legyen.

A vén kontinens volt az első cél, a repülőkről meddőséget okozó anyagokat szórtunk. Nem a nyersanyagbázisa kellet, már rég nem létezett. Az ok amiért velük kezdtük, hogy az esetleges moralizálásuk megakadályozná a változást, de így a túlélésükre koncentráltak, többségük hiába, és a világ népességének beállításába már nem volt béleszolásuk...

Ez a világ 2025 márciusába és csak sötétebb lesz, amit sem isten sem én és a hasonló renegátok sem tudják megállítani, max. lelassítjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Dögvész! / tört verzió /